ponedjeljak, 11. siječnja 2016.

PIVO I ZDRAVLJE ŽENE: DVIJE ČAŠE DNEVNO JAČAJU KOSTI, ULJEPŠAVAJU KOŽU, SMANJUJU UPALE, ŠTITE SRCE…

piva
Umjereno konzumiranje alkoholnih pića je dobro za zdravlje. Štaviše, nedavna istraživanja su pokazala da pivo, pogotovo crno ima mnoge prednosti za zdravlje i ljepotu žena. Evo zašto nije loša ideja popiti čašu piva nakon napornog radnog dana.
                   1. Jača kosti
Žene koje piju dijve čaše piva dnevno imaju jače kosti od žena koje ne uživaju u ovom piću. Istraživanje je pokazalo da pivo sadrži značajne količine biorazgradivog silicijuma, koji je jedan od važnih elemenata od kog su izgrađene kosti. Umjereno konzumiranje piva posebno se preporučuje ženama u menopauzi, kada se gustina kostiju smanjuje.

Ima anti-upalna svojstva
Pivo je odličan izvor vitamina i minerala kao što su magnezijum, kalcijum i selen koji štite telo od sezonskih upala. Osim toga, sadrži brojne antioksidanse koji jačaju imunološki sistem.
Uljepšava kožu
Pivo je odličan izvor vitamina B-kompleksa (tiamin, niacin, riboflavin, pantotenska kiselina, piridoksin, biotin, folna kiselina i kobalamin), koji je zadužen za lijepu i zategnutu kožu, a pomaže u održavanju tonusa mišića i daje energiju cijelom tijelu. S obzirom  da hrana ne apsorbuje dovoljnu količinu ovog vitamina, treba je dopuniti nekim drugim sredstvima. Postoji čak i „urbana legenda“ da komarci izbjegavaju ljude koji nemaju nedostatak B-kompleksa u tijelu.
Smanjuje naduvenost u tijelu

Istraživanja su pokazala da crno pivo ima više hranljivih sastojaka od svijetlog. U 350 ml crnog piva ima više od 1 grama dijetalnih vlakana (ista količina svijetlog piva ima manje od 1 grama dijetalnih vlakana), koja bi osigurala zdravlje digestivnog trakta, zato što smanjuje nadutost i zatvor.
„Ubija“ proljetni umor
Osećate se umorno i razdražljivo? To je vjerovatno posljedica proljetnog umora, koji je povezan sa smanjenim nivoom gvožđa. Ovaj mineral se teško apsorbuje iz hrane, tako da ga treba konzumirati na druge načine. Crno pivo je odličan izvor gvožđa. Dejstvo alkohola odlično će riješiti problem sa nesanicom.
Štiti srce

Umjereno konzumiranje piva povećava dobar holesterol, a smanjuje loš, razrjeđuje krv i na taj način smanjuje rizik od srčanog udara. Jedno italijansko istraživanje je pokazalo da žene koje su pile jedno pivo dnevno imaju 42 % manji rizik od dobijanja kardiovaskularnih bolesti od onih koje ga nisu pile. Štaviše, umjerena konzumacija alkohola smanjuje rizik od dijabetesa tipa 2.
Hidrira tijelo poslije vježbanja

Zaboravite energetske napitke poslije vježbanja, već popijte čašu piva. Španski istraživači sa Univerziteta u Granadi su dokazali da pivo ima bolji hidrirajući efekat od obične vode, kada tijelo dostigne višu temperaturu tokom vježbanja.

Pivo sadrži velike količine biotina za dobijanje energije, sadrži magnezijum koji djeluje antistresno, selen, fosfor, kalijum i silicijum. Zato je pivo odličan izotonik, pa se preporučuje njegova konzumacija poslije vježbanja. Pivo relaksira, djeluje  protiv upalno  i predstavlja odličnu namirnicu.

Nema komentara:

Objavi komentar