srijeda, 15. srpnja 2015.

ŽELITE VEĆE GRUDI? Onda uradite ove 3 STVARI i gledajte kako RASTU

Ako imate male grudi, a ne želite da stavljate silikone, postoji rešenje. Primenite ove savete i grudi će vam postati čvršće i punije.

grudnjak-velike-sise

Tokom perioda PMS-a grudi su veće i čvršće, a korpa brushaltera postaje savršeno popunjena. Međutim, ovaj, mnogim ženama primamljiv efekat, možete da zadržite tokom celog meseca, a sve zahvaljujući određenim namirnicama i trikovima za prirodno povećanje grudi.

Hrana bogata proteinima

Hormoni estrogen i progesteron imaju značajnu ulogu u određivanju veličine grudi. Ako želite punije i čvršće grudi, važno je da telu omogućite prirodno i pojačano lučenje ovih ženskih hormona.

To se može postići uz pomoć namirnica bogatim proteinima poput crvenog mesa, ribe, živine i jaja. Ako preferirate povrće, ono najbogatije proteinima su kvinoja, mahunakrke, orašasti plodovi, tofu, spanać i ostalo zeleno lisnato povrće.

Hrana bogata estrogenom

Pomenuti hormoni zaslužni su za izgled vaših grudi, a viši nivo estrogena može da se postigne na prirodan i zdrav način. Sve što treba da uradite je da dnevni meni obogatite namirnicama koje povećavaju nivo hormona u organizmu.

Namirnice koje sadrže najviše prirodnog estrogena su semenke lana i suncokreta, soja i mnoge namirnice napravljene od soje, zatim jaja i mahunarke. Isti efekat imaju i čaj od komorača i crvene deteline.

Hrana koja pojačava cirkulaciju

Pojačana cirkulacija vašem telu donosi brojne prednosti. Osim lepše kože i smanjenja celulita, zdrava cirkulacija čini čuda i za vaše grudi. Cirkulacija uravnotežuje rad organizma, ali i lučenje hormona.

Osim vežbanjem i rekreacijom to se može postići i namirnicama poput belog luka, tamne čokolade, đumbira, citrusa, godži bobica, zobi, avokada i lubenice.

Nema komentara:

Objavi komentar