Preskoči na glavni sadržaj

ABDULAH KABAŠ IZ SARAJEVA OTKRIVA KAKO JE POBEDIO ŠEĆERNU BOLEST: Pojeo 3 saksije čuvarkuće…

Bilo je perioda kada sam gubio kilograme i imao manje vrednosti ŠUK-a ali se sve opet vraćalo na staro i pored moje discipline u korišćenju medicinske terapije rezultati su bili slabi. Trajalo je to godinama. Visok šećer mi je razorio organizam.

500

Abdulah Kabaš iz Sarajeva otkriva kako je pobedio šećernu bolest:

Pojeo 3 saksije čuvarkuće …

Svetska zdravstvena organizacija procenjuje da više od 220 miliona ljudi širom sveta boluje od dijabetesa. U Federaciji BiH prema podacima Federalnog zavoda za statistiku, u 2010. godini umrlo je od dijabetesa 413 muškaraca i 730 žena. Broj umrlih i obolelih je u porastu, a trenutno u našoj zemlji više od 250.000 stanovnika ima neki od oblika dijabetesa, piše Aura.

Lekari su nemoćni jer ne postoji lek u oficijelnoj medicini koji može uništiti ovu bolest. Postoje samo terapije koje delimično ublažavaju simptome, baveći se posledicama, a ne uzrokom. No, mnogima, a posebno ljubiteljima alternativne medicine odavno je poznato da lek postoji. Nalazi se u flaši Osmanovog soka za dijabetes – prirodnog insulina.

Upravo je taj lek pomogao i našem sagovorniku, Abdulahu Kabaso, 49-godišnjem prevodiocu engleskog jezika iz sarajevskog naselja Dobrinja. Abdulah nam je poslao email u kojem detaljno opisuje svoju borbu sa dijabetesom. Prenosimo deo naše prepiske i telefonskog razgovora.

Kobna kombinacija

- Poštovana „Auro“ i čitaoci „Aure“, želim sa vama podeliti svoje iskustvo o pobedi teške bolesti. Radi se o dijabetesu kojeg sam nadvladao veoma jednostavnom terapijom pa predlažem da priču objavite, kako bi se njome okoristili i brojni drugi „šećeraši“.

- Rođen sam 1965. godine u Sarajevu, profesor sam engleskog jezika i književnost. Dijabetes mi je dijagnostikovan 1998. godine i tada je ŠUK bio oko 15 jedinica. Nikada nisam koristio insulin već samo terapiju sa tabletama i dete koje su bile relativno uspešne. U prevodu to znači da su se kilogrami vraćali, a dijabetes polako ali sigurno „uzimao“ svoj danak – pojašnjava Abdulah.

Dodaje da zbog prirode posla koji obavlja, nema mnogo fizičkih aktivnosti, što je rezultiralo nakupljanjem viška kilograma, a sa kilažom je rastao i šećer.

- Dostavljam vam i dvije fotografije na kojima se može uočiti problem sa gojaznošću. Nije da se pravdam, ali, uglavnom sedim za računarom i prevodim ili sedim u kabini i simultano prevodim, a da bih stigao pozavršavati ostale obaveze koristim automobil i tako se vrtim u jednom krugu koji ne ostavlja vreme za šetnje ili teretanu.

Uz sve to, bavim se muzikom; sviram profesionalno već 40 godina. Volim društvo i kafanu, gurman sam i volim dobro pojesti, a volim i kuhati što je preraslo u kombinaciju koja je jako prijatna ali i jako opasna po zdravlje.

Moj put do oporavka

- Bilo je perioda kada sam gubio kilograme i imao manje vrednosti ŠUK-a ali se sve opet vraćalo na staro i pored moje discipline u korišćenju medicinske terapije rezultati su bili slabi. Trajalo je to godinama. Visok šećer mi je razorio organizam.

- Stradali su mi sitni krvni sudovi, cirkulacija nogu, a sve je kulminiralo pucanjem sitnih krvnih sudova u oku i jakim krvarenjem što je dovelo u pitanje moj dalji normalan život. Predstoji mi ozbiljna operacija oka, a preduslov za to je regulisanje ŠUK-a i dovođenje ostalih nalaza u normalu – ispričao nam je Abdulah u našem prvom telefonskom razgovoru.

Pao je i dogovor da Abdulaha posetimo, slikamo nalaze ali i njega. Pohvalio nam se da je dobro „stesao“ kilograme. No, pred samo finaliziranje novine otpao je dogovor o poseti. Abdulah nam je javio da je dobio termin za operaciju oka. Susret je odgođen, ali, ostatak priče je tu.

- Našao sam se pred najvećom bitkom za moje zdravlje. Bio sam u ćorskokaku, bolešću priteran uza zid. Vrag je odneo šalu. Šećer, gojaznost, sav se raspadam, ne znam šta će mi s vidom biti …

- Znao sam da mi vreme ističe, da moram nešto radikalno preduzeti. „Auru“ sam čitao povremeno jer verujem u alternativnu medicinu, samo, bio sam inertan. Nisam ozbiljno shvatao svoje tegobe – ispričao nam je Abdulah.
Poduzeo je onda, veli, najveći korak u svom životu. Najispravniji.

Nije „prazna“ priča

- Nazvao sam broj iz Aure. Javio mi se Mirsad Krnjić, Osmanov sin. Opisao mi je u telefonskom razgovoru šta treba da radim da bih bolest pobedio. Zvučao je veoma pošteno i uverljivo i ja sam rešio da probam pa šta mi Bog da. Otišao sam do Krnjića u mesto Brđani kod Konjica. Bilo je to u januaru ove godine.

Krenuo sam sa prvom turom terapije od 40 dana. Striktno sam se pridržavao i rigoroznog režima ishrane; ujutro na prazan stomak jeo sam svežu čuvakuću (do sad sam pojeo pune 3 saksije) i pio 0, 05 lit. sirupa natašte i pred spavanje, a preko dana oko 1-1,2 litra čaja. Jeo sam tek toliko „da mi ne gori lampica od rezerve“, doslovno samo da preživim.

- Hodao sam gde god sam mogao i smanjio korišćenje automobila. Zvao sam Mirsada Krnjića i dosađivao mu pitanjima ali mi je on uvek ljubazno odgovarao i hrabrio me. Sve što mi je rekao o toku poboljšanja moje bolesti se obistinilo. Već nakon 7-8 dana, jutarnje vrednosti ŠUK-a su pale na 7-8 jedinica, a kad sam krenuo sa terapijom bile su oko 13.

Nakon 20 dana i pola potrošene prve ture preparata, ŠUK je pao ispod 7, da bi i dalje padao i stao na oko 6, do kraja prve kure od 40 dana. Bez prekida sam nastavio sa drugom terapijom od još 40 dana, redovno uzimajući sirup ujutro i naveče, čaj tokom dana. Rezultati su bili sve bolji.

Uverio sam se da ova terapija nije samo prazna priča.

500

- Čak i kad jedem malo više, jutarnje vrednosti šećera su 4,4-5,7 jedinica. Nastavio sam sa terapijom i za 65 dana sam izgubio 15 kilograma. Osim smanjenja kilograma i šećera, osetio sam i druga poboljšanja. Imam više energije, cirkulacija je bolja, nestalo je znojenje.

Ovu priču dijelim sa svima jer je istinita i stojim na raspolaganju svakome da me direktno kontaktira i uvjeri se lično (Abdulahov kontakt telefon i email: +387 61.150.484; akabas@bih.net.ba).

- Na kraju bih dodao još ovo: Hvala porodici Krnjić na njihovom čudesnom proizvodu koji mi je promenio život. Hvala što su mi omogućili da normalno živim i da budem zdraviji. Hvala i Auri zahvaljujući kojoj sam dobio sve potrebne informacije i počeo da se leči. Preporučujem svima koji imaju iste probleme kao što sam je imao da ne čekaju ni trenutka već da krenu što pre i da uzmu svoj život u svoje ruke.

Možete se izboriti sa bolešću i popraviti kvalitet svog života. Treba discipline i odricanja ali rezultati su tu i to niko ne može osporiti – naglasio je Abdulah, kojem se zahvaljujemo na poverenju i iskustvu podeljenom sa našim čitaocima. Nadamo se da će i operacija oka biti uspešna …

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Porodica travara Asima Kljuna upozorava: Pojavili se prevaranti, terapije uzimati samo kod Asimovog sina Semira!

Prvog dana nove, 2016. godine, mnoge je zatekla vijest da je poznati travar, Asim Kljun, zauvijek napustio ovaj svijet. Njegov odlazak s ovog svijeta, kako saznajemo, neki su pokušali iskoristiti za raznorazne malverzacije, koje bi mogle biti kobne za Asimove pacijente, neke nove ali i one koje je Asimova smrt zatekla u sred, na početku ili pri kraju trerapije. Zato, porodica Asima Kljuna javnost upozorava: “Prije svega želimo da uputimo iskrene izraze zahvalnosti za podršku koju ste nam pružili u najtežem trenutku. Divno je bilo vidjeti izraze duboke boli i iskrene sućuti iz svih krajeva svijeta. Još jednom hvala svima! Ovim putem želimo da obavijestimo sve klijente koje je Asimova smrt zatekla u nedovršenoj fazi liječenja, da nastavak terapije mogu obezbijediti pozivom na neki od ranije poznatih brojeva, bilo u BiH (062/284-179) ili u Crnoj Gori (00 382 69 331 835). Naime, ekipa koja je zajedno sa Asimom radila na prikupljanju, sortiranju, obradi i kombinovanju iscjeljite

Uklanjanje madeža prirodnim putem bez ožiljka i bez oštećenja kože!

Uklanjanje madeža prirodnim putem: naučite kako ukloniti madeže Madeži (med. nevus) su nepravilnosti na koži, koje označava tamnija boja ili mala izbočina. Može biti i oboje. To su površinske nakupine tkiva i melanocita, stanica kože, koje proizvode pigment koji koži daje prirodnu boju. Mogu se pojaviti bilo gdje na koži, a kad se pojave na vidljivom mjestu predstavljaju estetski problem. Uzrok pojavljivanja je nepoznat. Poznato da se najviše javljaju kod osoba s visokom razinom hormona, a neki su i nasljedni. U većini slučajeva se nevusi uklanjaju kirurškim putem, ali neki se mogu ukloniti i prirodnim putem. Kirurg odstranjuje madež tako da ga izreže van i nakon toga spoji kožu unutarnjim šavovima. Međutim, unatoč trudu kirurga da to čim bolje napravi, ožiljak zna ostati vidljiv i mnogim ljudima to jako smeta. Odstranjivanje prirodnim putem ne ostavlja ožiljke pa se zato preporučuje, ali samo kod bezopasnih madeža. Ako pokušate sami ukloniti onaj kancerogeni,

Proverena i uspešna mešavina lekovitog bilja i čaj za miome na materici, ciste i polipe, hiperplazije i poliistične jajnike

Čaj za miome na materici i ciste BioMiom je provereno dobar i potvrdjen čaj za ženske probleme koji je dao izvanredne rezultate u praksi. Savremena žena usled loše ishrane, unosa hormona, stresa i prekomerne upotrebe masnoća i životinjskih proteina postaje sve osetljivija u predelu urogenitalnih organa. Masovna je pojava da žene dobijaju miome, ciste, polipe, da imaju česte upale jajnika, da su im jajnici policistični, i da te tegobe prerastaju u hronične tegobe. Čaj za miome na materici, ciste, upale jajnika, polipe i ženske probleme BioMiom je već dugo godina prisutno rešenje za ženske probleme koje postoji na tržištu i daje odlične rezultate. Šta je miom i kako nastaje? Myoma, miom je benigna neoplazma – tumor, nastala umnožavanjem mišićnih ćelija. Postoje sledeći oblici mioma; fibroleiomyoma, tumor koji je sastavljen od glatkih mišićnih vlakana i vezivnog tkiva; leiomyom ili lejomiom je benigni tumor koji potiče od glatkih mišića i raste ekspanzivno u obliku okruglastog čvor