subota, 9. svibnja 2015.

Kilogrami se ne tope? Možda je u ovome problem

Svi znamo ponekad napraviti pogrešku kad je u pitanju naše zdravlje, no čak i ako preskočimo koji odlazak u teretanu ili si priuštimo obilniji obrok koji se sastoji od potpuno krive hrane, sve što nam treba da se vratimo na pravi put samo je malo motivacije



Jutarnje tegobe

Namjeravali ste doći na posao samo s kavom, no nekako vam se u rukama našlo i pecivo? Nije to razlog da propadne cijeli dan. Pojedite pecivo, ali onda nastavite dan kako ste i namjeravali.

Rat s budilicom

Imali ste namješten alarm za jutarnje vježbanje, no čini se da ga je izdajnička ruka ugasila, a time i šanse za rekreaciju. Umjesto da se predate, jednostavno se podsjetite - jedno preskočeno vježbanje nije kraj svijeta. Možete nadoknaditi propušteno tijekom dana ili sljedeće jutro.

Ozljeda u (pravom) krivom trenutku

Već tjednima vam dobro ide – redovito ste u teretani i vidite rezultate – i onda se dogodi nezgoda te ne možete nastaviti s vježbanjem, već se morate oporavljati kratko vrijeme. Vjerujte nam, nije to kozmička poruka da odmah naručite jumbo pizzu i kutiju sladoleda. Jednostavno zamijenite vježbanje šetnjom ako ste sposobni za to i nastavite jesti kao da vježbate.

Nešto nije u redu s vagom

Svaki dan kad stanete na vagu, osjećate se kao da ste uplatili loto – znate da nećete pogoditi brojeve, ali se svejedno nadate. Ne dajte se obeshrabriti tim kliznim gramima. Nije sve u postizanju rezultata. Ako ste zadovoljni svojim životom i zdravljem, prije ili kasnije moći ćete ponovo zakopčati stare hlače. Samo morate biti uporni

.Murphyjev zakon

Planirali ste otići vježbati tijekom pauze za ručak, no baš vas je zadesilo to da ste morali obaviti nešto hitno. Ponekad jednostavno ne možete ništa kad vam život da loše karte, no nemojte se živcirati. Jednostavno ustanite pola sata ranije sljedeće jutro i onda vježbajte. Ili se samo prošećite. Bilo kako bilo, ne dozvolite da vas život izbaci iz takta.

Snaga volje

Cijeli dan ste se dobro držali i niste ni primirisali zabranjenoj hrani, no onda ste stigli kući i slomili se. Događa se. Nemojte to gledati kao neuspjeh, već kao priliku da se popravite. Iako se možda tako ne čini, naučili ste kad ste najslabiji i koja hrana će vas natjerati da popustite. Sljedeći put ćete unaprijed pripremiti zdravu hranu i ostaviti je da vas dočeka kad se vratite s posla ili ćete takvu užinu ponijeti sa sobom na posao.

Neizbježne iznimke

Ponosni ste na svoju predanost zdravoj prehrani, no ona traje samo dok imate kontrolu nad jelovnikom, a ponekad ne možete izbjeći objed kod roditelja ili prijatelja. Ne razbijajte glavu takvim sitnim iznimkama, već nastavite dalje svojim uobičajenim ritmom, kao da se ništa nije dogodilo.

Ne vidite stablo od šume

Odabrali ste način prehrane u kojem nema vaše omiljene namirnice. Umjesto da ga cijelog odbacite, jednostavno ubacite ono što vam nedostaje. Najvažnije je da budete zadovoljni onim što jedete.

Nema komentara:

Objavi komentar